Xe

Dağa Taşa Vurmalık Land Rover Defender Jeep Freelander 4×4 arazi aracı ile Off Road yaptık.

June 14, 2020



Dağa Taşa Vurmalık Land Rover Defender Jeep Freelander 4×4 arazi aracı ile Off Road yaptık.

Herkese merhaba
Bu bölüm abi uygun binebileceğimiz bir araba çekicek misin? diyenler için hazırlanmıştır.

Efsaneler bir gecede doğmaz. Bu unvan, ancak uzun bir macerada kazanılır. Tüm Land Rover sürücüleri bunu ilk elden öğrenir.
Öyle bir araba bulup çektimki sizler için hem hesaplı hem ekonomik hemde tam bir dağ keçisi. Karşınızda Land Rover Freelander 2. Freelander serisi her ne kadar Suv gibi olsa da araç tam anlamıyla bütün hatlarıyla bir off road bir dağ aracı. Diğer asfalt jeeplerinden çok çok farklı zaten videonun içerisindede görecekseniz. 4 farklı kullanım moduyla sizi yarı yolda bırakma olasılığı çok düşük. Kar buz yağmur çamur demeksizin bu araç her ortama göre kendini adapte edebiliyor. Bizim incelediğimiz araç Land Rover Freelander 2 hse modeliydi. Hse versiyonları en dolu seçenek Freelanderda.

İyi bir hazırlık ve biraz pratikle herkes off-road sürüşü yapabilir. Bir Land Rover hayal edebildiğinizden çok daha fazlasını yapabilir. En önemli ipucum yola çıkmadan önce 4×4’ünüzü baştan ayağa tanımanızdır. Sis farı ses sistemi açılır tavan ve daha bir çok özelliği bulunduruyor. Gelelim performansa. Araç 2.200cc motor hacmine sahip 0-100 kilometre hızlanması bir jeepe göre gayet normal. Zaten bu tarz bir araçta binek veya spor araba performansı aramak yanlış olurdu. Aracın konforuna gelicek olursak inanılmaz konforlu bir araç kasislerden geçerken sarsmıyor yolda giderken çoğu jeepte yaşanan sallanma olayı yok bu açıdanda baktığımızda gündelik hayatta rahat rahat kullanılabilecek bir araba. Yakıt tüketimi her zamnki gibi fabrika verilerinin 2 3 litre üzerinde ortalama şehir içi 11 litre civarı bir yakıt tüketimi mevcut. Bu hafta bu aracı çekmemdeki en büyük sebep sizden gelen yorumlar oldu. Ortalama 100.000 tl civarına kaliteli ve enteresan hangi araç var diye inceledim ve Land Rover Freelander a karar verdim genelde en çok büyük abileri Range Rover vogue ve range rover sport gibi modelleri konuşulsada bence esas konuşulması gereken küçük kardeş freelander. Boynuz kulağı geçer derler ya tam o hesap olmuş. Yıllar önce dağ yolunda test etme imkanım olmuştu, bu aracı biz aşağıya doğru inerken yol buzlanma yapmıştı. İniş asistanını kullanıp gram kayma yapmadan aşağıya kadar güvenli bir şekilde indik önümüzdeki mercedes bmw gibi jeepler inanın döne döne kaya kaya indiler. O zaman anladımki iyi jeep görselle değil teknolojisi ile oluyor .freelander 2 yi bu sefer sizler için çamurda ve asfaltta test ettik. Çamurda saplanıp kalmayan ve her zorlu koşulun üstünden gelen bu minik jeep cüssesine göre gayet başarılı işler çıkarıyor. Açıkcası piyasaya baktığımızda bu fiyatlara binilecek nadir güzel araçlardan bir tanesi. Bu arada offroad jeep benide inanılmaz içine çekti çamurda jeep kullanmak ayrı bir zevk bir ara acaba bende bir jeep off road aracı mı alsam diye düşünmedim değil her an bmw 520i yii satıp bir jeep alabilirim. Özetlemem gerekirse konuyu 100.000 tl niz var volkswagen polo mu alırsınız ki full versiyonu bişe olmuyor bu fiyata yoksa Land Rover defender 2 mi alırsınız tercih sizin. Bu beklentiler doğrultusunda aracın performansı, beklentilerimi karşılaması, masrafı, konforu vs. her konuda bu aracı kullananlardan izlenimlerini paylaşmalarını rica ediyorum. Şimdiden çok teşekkürler.Videomuzu izledikten sonra yorum yapmayı beğenmeyi kanalımıza abone olmayı unutmayın sizleri seviyorum cuma günü yeni video ile görüşmek üzere sevgiyle kalın.

Nguồn: https://acemaxsindonesia.com

Xem thêm bài viết khác: https://acemaxsindonesia.com/xe/

All Comments

  • Selam Havuç ve funları Seval ben makine mühendisiyim Bursa da bir köyde yaşıyoruz benim var freelander 2 im bir kullanıcı olarak yazıyorum çok güzel anlatmışsın ama yine bi kullanıcı olarak yazıyorum eksik anlatmışsın atlatmadan izledim sonuna kadar anlatılmaz yaşanır bir kere Land Rover ın en sorunsuz en masrafsız arabası sanki japonlar yapmış o derecearabası neden üretimini durdurdular evoqe un satışlarını artırmak için sanırım bir mesele arabayı bulmak değil doğru expertizi yaptırmak bunu da karışık araç bakan expertiz cilere değil anlayan ustalarımıza yaptırmak lazım çünkü başkalarının anlayamıyacağı caplinler haldexler gibi değişik sistemleri var biz buradan taa istanbulda bir usta bulduk Rasim Dereli diye biraz bilinen bir usta sanırım ben kendisin hiç görmedim babam da tanıyo ama onu bulana kadar ne çektik ne paralar kaptırdık biz ailecek biliyoruz …hızlı geçicem uzamasın ona götürüyoruz bizim buralarda hem yollar bozuk hem dağ tepe çok hem çok kış oluyor hemde günlük şehir içi hayatımızda yoğun evimiz şehrin biraz dışında çiftlik tarzı işlerimiz şehirde hepimizin bizim evde şu an 3 araçmızı da freelander 2 ye çevirdik daha doğrusu çevirmek zorunda kaldık bu arada 11 lt falan dedin öyle çok da yakmıyor yada biz sakin kullanıyoruz bilmiyorum ama hem jiblik hem arabalık yapsın diyosanız araç bu yani çok memnunuz. Japon arabalarını neden tercih etmediğimiz çok soran oluyor hem torkları düşük hem iniş destek yok hemen balatalar yanıyor donanımı böyle çok değil hemde az arıza yaptığı için ustası yetişmiyor ve her arıza size direk parça değişimi olarak çok pahalıya geliyor ve ustası az olduğu için doğru tebiti yapamıyorlar onun da iyi ustası Kocaeli de vardı onuda bulmuştuk şu an adını hatırlamıyorum ama istanbulda bile ona geliyorlardı lakin her parça japonyadan sipariş 1 ay araba yatırılıyor falan sonuç Freelander 2 den daha memnun kaldığımız için ve parçası da bol olduğu bulunabilir olduğu için ve yukarıda saydığım daha bir sürü sebepden Freelnader 2 ye geçtik iyi ki de geçmişiz.

    SEVAL KAYA June 14, 2020 12:22 am Reply
  • Abi frelander 1 videosuda çek

    Resimistan 1 June 14, 2020 12:22 am Reply
  • Havuç anana havuç salatası yedireyim

    Tayfun Gezer June 14, 2020 12:22 am Reply
  • Defender tmmda freelenderi gordunuzmu kacın sanayıde yatmaya baslarsınız

    Gokhan Madein June 14, 2020 12:22 am Reply
  • Aaaa havuç değil mi lan bu

    Mr. Jacket June 14, 2020 12:22 am Reply
  • Güzel eglenceli bir test videosu izledim. Biraz yüzelsel bir test olmus ama yinede verdiginiz bilgiler guzel. Nadir like atarım 😊 Aracın malzeme kalitesi, yıpranma durumu, lastik ruzgar motor yalitimi, suspansiyon yumuşakligi, iç trim sesi vb konularda biraz daha detaya girerseniz cok daha guzel olur. Bu tarz testlerin devami bekliyoruz 😊

    Selim Kınacı June 14, 2020 12:22 am Reply
  • Gerçek bir SUV çek emre, FREEMONT…

    Samed Yuksel June 14, 2020 12:22 am Reply
  • Burda bu var şurda şu var deyip suratini izletiyosun, gostersene nerde ne var

    eray zorlu June 14, 2020 12:22 am Reply
  • videoda neden sadece freelander 2 var? jeep ve defender r göremedim, video başlığında öyle yazıyo 🙂 bu arad güzel bir freelander incelemesi olmuş karar vermede yardımcı

    Hijacker Hijacker June 14, 2020 12:22 am Reply
  • Tabi bagaj olarak fiat doblo tercihimdir

    Halit Şener June 14, 2020 12:22 am Reply
  • Yerine Discovery Sport çıkarttılar başkan

    kemal göksu June 14, 2020 12:22 am Reply
  • infiniti fx35 bunu aglatir her türlü…

    Erdal Kocatürk June 14, 2020 12:22 am Reply
  • Şu 'kardeşim, abi, oğlum….' gibi kelimelerle 'ya' lı 'yu' lu cümleler kurmasan çok daha iyi olacak.

    deepdarkblueocean June 14, 2020 12:22 am Reply
  • Tanıtım değil geyik olmuş. Sadece 2.2 motor efsane ve 4 çekiş modu var. Başka da bişey yok bu videoda.

    Tanju Zafer June 14, 2020 12:22 am Reply
  • baba o kadar övdün o kadar 100 bin tl dedin ki, arabanın piyasası 150 bin tl yi geçti :))

    RAMIN GHAZALI June 14, 2020 12:22 am Reply
  • Havuç Abi freelander 1 de gelsin

    Trabzon Ekmeği June 14, 2020 12:22 am Reply
  • Meslek lisesi motor bölümü çıkışlı otomotiv mühendisiyim! Gençliğimi bu sektöre verdim üretildiği yerden tamir edildiği yere kadar her aşamasında çalışmışlığım var. Tüm bu tecrübeye rağmen bir aracı tanıtma niyetindeyim ama yaklaşık 2 aydır bildiğim konuyu tekrar çalışıyorum.Arkadaşlar lütfen herkes kendi işini yapsın.Konuya ne kadar uzak olduğunuz video başlığından belli.Sadece araç kataloğunun en arkasında bulunan teknik değerleri araç başında söyleyerek ve aracı zor koşullarda kullanıyormuş gibi yaparak tanıtım olmaz.Araç freelander başlık discover içinde rangerover diyorlar yok land cruiser prodo !

    Ahmet Aybattı June 14, 2020 12:22 am Reply
  • Havuç reis ehliyet mi aldın????

    serkan ozyurt June 14, 2020 12:22 am Reply
  • Bir kere kullandık sattık ama pişman olup daha sonrasında tekrar başka bir freelander 2 aldık. Gerçekten kullanması diğer suvlardan keyifli ve farklı. Herkes kronik sorunlarından şikayetçi fakat düzgün kullanılmış ve zamanında bakımları yapılmış bir araçta hiçbir problem çıkartmıyor. Off road modları, yokuş iniş desteği opsiyonu olsun her yönüyle çok keyifli ve tatmin edici.

    Süleyman İbrahimoğlu June 14, 2020 12:22 am Reply
  • Ben bu arabayı ilk kesvettigimde ilanda 80 90 bin seviyeletindeydi benimde çok sevdiğim araba ve düşük klometrelerde buluyodum

    MUHAMMED TATAR June 14, 2020 12:22 am Reply
  • vw toureng 3tdi😋

    FURKAN K. June 14, 2020 12:22 am Reply
  • Bunu alırım

    Yasin E June 14, 2020 12:22 am Reply
  • Hacı biz binmeye alamıyoz dağa taşa vurmayı geçtim 🤣

    Mehmet Koyunlu June 14, 2020 12:22 am Reply
  • Yahu 2 çeker jeep renegade alacağınıza ingiliz torosu 4 çeker bunu alın. Elbette ariza çıkınca ağlayacaksınız. Servis ustası diyecek ki yuppi oğlanın düğününu yapıyoruz şükür 🙂 su yasta su araba bile bize lüks.

    特勒 рэедук トラー反希 фтеэ 反ヒ June 14, 2020 12:22 am Reply
  • Abi land rover sport hse 2010 yapsanmi?

    Ahmed Ahmedov June 14, 2020 12:22 am Reply
  • Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD (2006-2010) ilgilenen çok ama çeken yok, anlatan yok. Bilmem anlatabildim mi🙂

    Umut Babayiğit June 14, 2020 12:22 am Reply
  • Insan lari bazi seylere yonlen diriyor sunuz Ama wer dik leri arza lar dan da bahset seniz patlayan korukler den amasor sikinti lari biraz da araballarin hastallik larini arastiri insan lar faha cok bill gisi olsun

    Soner Soner June 14, 2020 12:22 am Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *